Rooster - Juli + Augustus

Aanmelden is verplicht! Alleen bij minimaal 4 deelnemers gaat de les door!

       
Maandag 15 juli

 09:00 – 10:00 Yogalates

18:30 - 19:15 Coretraining

19:15 - 20:00 Pilates  
Dinsdag 16 juli

09:00 - 09:45 Shape your Body

10:00 – 11:00 Seniorenfit
(ook voor heren)
   
Woensdag 17 juli 18:30 – 19:15 combinatieles cardio/kracht
(ook voor heren)
   

 

Donderdag 18 juli 09:00 - 09:45 Step it Up 10:00 - 11:00 Pilates    
Vrijdag 19 juli 09:00 - 10:00 Pilates      
Zaterdag 20 juli 09:00 - 10:00 Yogalates
(ook voor heren)
     
Woensdag 24 juli 18:30 – 19:15 Combinatieles cardio/kracht
(ook voor heren)
     
Donderdag 25 juli 09:00 - 09:45 Step it Up
(Steps workout)
     
Vrijdag 26 juli 09:00 – 10:00 Pilates      
Zaterdag 27 juli 09:00 – 10:00 Yogalates
(ook voor heren)
     
Maandag 29 juli 09:00 – 09:45 Combinatieles cardio/kracht      
Dinsdag 30 juli 09:00 - 09:45 Shape your Body      
Woensdag 31 juli 18.30 – 19.15 Combinatieles cardio/kracht
(ook voor heren)
     
Donderdag 1 augustus 09:00 – 10:00 Pilates      
Maandag 5 augustus 09:00 – 10:00 Work that Body      
Dinsdag 6 augustus 10:00 – 11:00 Seniorenfit
(ook voor heren)
     
Woensdag 7 augustus 09.00 – 10.00 Feel the Beat      
Vrijdag 9 augustus 09.00 – 09.45 Shape your Body      
Maandag 12 augustus 09:00 – 10:00 Work that Body
     
Woensdag 14 augustus  09:00 – 10:00 Feel the Beat  19:30 – 20:30 Thai-Bo
(ook voor heren)
   
 Maandag 19 augustus  09:00 – 10:00 Work that Body      
 Woensdag 21 augustus  09:00 – 10:00 Feel the Beat  19.30 – 20.30 Thai-Bo
(ook voor heren)
   
 Maandag 26 augustus  09:00 – 10:00 Work that Body      
 Woensdag 28 augustus  09:00 – 10:00 Feel the Beat  19:30 – 20:30 Thai-Bo
(ook voor heren)
   
         

Vanaf maandag 2 september is het reguliere rooster weer van kracht

Sportaanbod

Work that Body

Work that Body

Is een combinatieles waarbij je iedere keer wat anders voorgeschoteld krijgt. De ene keer is het Steps, de andere keer Fitness met gewichtjes of Zumba, Core, noem maar op. Uiteraard wordt het niveau aangepast aan de groep. 

Lees meer

Bootcamp

Bootcamp

Bootcamp is een zeer complete workout waarmee je het gehele lichaam traint op een leuke en gevarieerde manier. Je verbetert hiermee je conditie, kracht, balans, coördinatie, houding en stabiliteit. Bootcamp is dé manier om topfit te worden, af te vallen, een strakker lijf te krijgen en plezier te hebben, zeker omdat de lessen in de buiten lucht plaats vinden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van allerlei obstakels die aanwezig zijn, denk aan bankjes, stoepranden, boomstronken, hekken. Bootcamp komt oorspronkelijk uit het leger waarbij het een middel is om soldaten voor te bereiden op zware taken. De commerciële variant, die hiervan is afgekeken, is voor alle sportniveaus toegankelijk. De training bestaat uit hardlopen, invaltraining en fitnessoefeningen zonder inzet van apparaten.  

Lees meer

Yogalates

Yogalates

Yogalates is een combinatie van Yoga en Pilates. De dynamische pilatesoefeningen worden afgewisseld met staande en zittende houdingen uit de yoga die gepaard gaan met een bewuste ademhaling. Om de les een dynamisch karakter te geven worden er oefeningen uit de poweryoga toegevoegd. De les geeft het lichaam de voordelen die het beoefenen van zowel yoga als pilates met zich meebrengt. Sterkere spieren, verbeterende lichaamshouding en rompstabiliteit. Yogalates zorgt voor verbetering van de doorbloeding, verhoging van de weerstand en afname van klachten die ontstaan door spanning. 

Lees meer

Thai-bo/ algemene spier- en conditietraining

Thai-bo/ algemene spier- en conditietraining 

Thai-bo is een aerobic les met bewegingen uit de vechtsport. Er wordt vooral getraind op stoot- en traptechnieken waarbij geen fysiek contact plaatsvindt. Om de technieken onder de knie te krijgen, worden er eenvoudige oefeningen gebruikt met een pittige intensiteit. De les bestaat uit een warming-up, rek- en strekoefeningen, aerobics en krachtoefeningen waarbij wordt afgesloten met een cooling down en stretching. Kortom een leuke en gevarieerde workout.

Lees meer

Spinning

Spinning

Spinning is meer dan alleen een stukje fietsen. Het is een training waarbij het draait om conditie opbouwen en vet verbranden. Spinning is een pittige training, waarbij doorzettingsvermogen belangrijk is. Tijdens een spinning les kan je wel tussen de 600 en 800 calorieën verbranden.

  • Het vergroot de longinhoud
  • Je verbrand veel calorieën
  • Afwisselende ritmes
  • Snel resultaat  

Lees meer

Feel the beat

Feel the beat

Feel the beat is voortgekomen uit het idee dat veel vrouwen nog steeds willen dansen maar niet in een groep vol met tieners/jongeren. De les bestaat uit een warming-up waar natuurlijk de voor vrouwen belangrijke zones extra aangepakt worden ( buik, billen, benen, triceps). Ook het rekken en strekken speelt een belangrijke rol. Aan bod komen alle dansvormen, Jazz, Modern, Show, Soul en waar vraag naar is. De choreo’s zullen voor eenieder te volgen zijn. DANCE TO EXPRESS, NOT TO IMPRESS.  

Lees meer

Core training

Core training

Core training is een workout die zich specifiek richt op je mid-sectie. Alle spieren in dit gebied zullen tijdens de oefeningen in de les worden aan gepakt. De buik-, rug en bekkenspieren zijn niet alleen belangrijk voor een strak en mooi lichaam, maar werken ook als stabilisator.

Lees meer

Seniorenfit

Seniorenfit

Seniorenfit is een les die speciaal afgestemd is op senioren die fit willen worden of blijven. Tijdens de les worden oefeningen aangeboden die spierversterkend zijn en trainen wij op stabiliteit en coördinatie. Natuurlijk bestaat ook de mogelijkheid de oefeningen op een stoel uit te voeren. Na de les staat er natuurlijk een bakje koffie of thee voor u klaar.  

Lees meer

Steps / aerobics

Steps / aerobics

Steps-aerobics onderscheidt zich van aerobe oefeningen door het gebruik van een verhoogd platform (de step). Natuurlijk kan de hoogte aan de behoefte worden afgestemd. Omdat de combinatie van Steps en Aerobic toegankelijk en afwisselend is, is deze workout geschikt voor iedereen. Steps/aerobic zorgt voor :

Lees meer

Pilates

Pilates

Pilates is een “ inspannende ontspanningsles” waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Het is een effectieve training die je spiergroepen versterkt en rekt om een sterk, maar ook soepel lichaam te krijgen.

Lees meer

Adresgegevens


Dokter van Stratenweg 15
4205 LA Gorinchem

Volg ons via


Telefoon


06 114 663 66
info@fynesfitness.nl

Google map + Routebeschrijving

Follow us

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod.